FANDOM

Infernalové (neboli, jak jsou nazýváni ve W3, pekelníci) jsou nemyslící gigantičtí ohnivý démoni, kteří mohou být předvoláni warlocky a Nathrezim. Nejsou tak úplně démoni, jako spíše konstrukce. 

infernalové dopadají na zem v podobě zeleného roztaveného meteoritu z Twisting Nether. Jejich jediným cílem je zlikvidovat vše živé, co jim stojí v cestě. Ač je jejich životnost omezená, je známo, že za sebou zanechávají celá zničená města, než se rozplynou do Great Dark Beyond. U většiny Pánů děsu je vrchol jejich magické síly přivolání jednoho z těchto stvoření. Tichondrius dokázal svolat hned čtyři najednou, zatímco Anetheron a Balnazzar dva najednou. Samotný Archimonde jich dokáže svolat obrovské množství. 

Velký výskyt infernalů je v Shadowmoon Valley. Zde neustále útočí na základny Hordy a Aliance. Deathforge poskytuje podrobnosti o tom, jak jsou tito golemové stvořeni. Jsou vyráběni v zeleném elementárním ohni, nazývaným "pekelná duše"´, avšak to je jen málo z toho, jak vlastně vznikají. 

Pa-3

Infernala si mohou přivolat i mocní černokněžníci.

U infernalů je známo, jak jsou neinteligentní a sotva dokáží přijímat rozkazy od svých démonických velitelů. Rozumí však jazyku Eredun. Jejich vzdálenými příbuznými jsou abyssals.

Infernalové, kteří žijí ve volné přírodě, jsou většinou slabší, než-li ti ve službě warlocků nebo Plamenné legie. S prvními infernali se můžete setkat v Ashenvalu, později v Desolaci. 

Silnější infernalové v přírodě naleznete ve Felwoodu, ale stále slabší, než-li ti vyvoláni warlocky. 

V Outlandu se s nimi setkáte v Hellfire Peninsula a Shadowmoon Valley. 

Schopnosti: Snad všichni infernalové, ať již ti, kteří žijí volně nebo ve službách warlocků, jsou vybaveni ohnivým štítem, neboť celý hoří. O jejich destruktivní síle a odolnosti není potřeba mluvit. 

Nejznámější infernalové: Kroshius, Immolatus, Raze

Příslušnost: Plamenná legie

V síti Wikia

Náhodná Wiki