Fandom

WoWWiki

Helboar

58stránek na
této wiki
Add New Page
Diskuse0 Share

Helboars, také známý jako Felboars nebo démoničtí kanci, jsou ostnatí, strakatí kanci různých barev. Dle všeho je to opět pouze další experiment z Twisting Nether, zmutováni démonickou magií. V Azerothu tyto kance lze objevit pouze v Blasted Lands. V Outlandu, bývalém Draenoru, lze nalézt mnohem zkaženější odrůdy těchto kanců, především v Hellfire Peninsula. Jejich kůže je pestrobarevná a na těle i na duši pokroucení. 

Pa-1448111061.jpg

Příklad Felboar

Helboar jsou řazeni do kategorie Beast od dob Cataclysmu, tudíž mohou být huntery zkroceni. 

Typy Helboar:

Deranged Helboar: 

Tento typ démonických kanců lze nalézt v Hellfire Peninsula.  Jsou šedí s oranžovými ostny, kly a jejich oči jsou též vyplněné jasně oranžovou bez zorniček. 

Domesticated Felboar:  

Domesticated Felboar naleznete pouze v Shadowmoon Valley.Je zvláštně zbarvený, písečně hnědý, přičemž jsou jeho ostny i kly černé a oči jasně bílé, téměř jako u temných elfů. 

Felboars:

Opět druh, který lze nelézt pouze v Shadowmoon Valley, ale jsou mnohem nebezpečnější a agresivnější než jim podobní Domesticated Felboar. V případě agrese se zvětší, zbarví červeně a jejich krvelačné rány získají na dvojím účinku.  Oronok Torn-heart jich dokázal několik zkrotit pro své účely.  Jsou černě šedí se zelenými ostny, kly a oči zeleně přímo září.

Helboar: 

Helboar lze nalézt pouze v Blasted Lands. Jejich zkaženější odrůdy lze nalézt v Hellfire Peninsula.  Poznáte je podle rudého zbarvení, u nohou černého. Černé ostny i kly se žlutýma očima. viz. obrázek.

Hulking Helboar: 

Druh, který lze nalézt v Hellfire Peninsula. Když je přizabijete, zvětší se a jejich rány získají na dvojím účinku.  Vzhledem téměř schodní s Helboars. 

Shard-Hide Boar: 

Tento jedinečný druh žije v Blade's Edge Mountains.  Vzhledově poměrně vzácní, neb mají modrou pokožku, při pohledu na ně nabádá až říci že křišťálovou. Kly i ostny bílé až šedé, oči jasně smaragdové. 

Starving Helboar: 

Opět druh, který lze nelézt pouze v Hellfire Peninsula.  Téměř bez rozdílu oproti Helboar. 

Nejznámější Helboars: Crystalback, Dreadtusk, Grunter

V síti Wikia

Náhodná Wiki