FANDOM

Helboars, také známý jako Felboars nebo démoničtí kanci, jsou ostnatí, strakatí kanci různých barev. Dle všeho je to opět pouze další experiment z Twisting Nether, zmutováni démonickou magií. V Azerothu tyto kance lze objevit pouze v Blasted Lands. V Outlandu, bývalém Draenoru, lze nalézt mnohem zkaženější odrůdy těchto kanců, především v Hellfire Peninsula. Jejich kůže je pestrobarevná a na těle i na duši pokroucení. 

Pa-1448111061.jpg

Příklad Felboar

Helboar jsou řazeni do kategorie Beast od dob Cataclysmu, tudíž mohou být huntery zkroceni. 

Typy Helboar:

Deranged Helboar: 

Tento typ démonických kanců lze nalézt v Hellfire Peninsula.  Jsou šedí s oranžovými ostny, kly a jejich oči jsou též vyplněné jasně oranžovou bez zorniček. 

Domesticated Felboar:  

Domesticated Felboar naleznete pouze v Shadowmoon Valley.Je zvláštně zbarvený, písečně hnědý, přičemž jsou jeho ostny i kly černé a oči jasně bílé, téměř jako u temných elfů. 

Felboars:

Opět druh, který lze nelézt pouze v Shadowmoon Valley, ale jsou mnohem nebezpečnější a agresivnější než jim podobní Domesticated Felboar. V případě agrese se zvětší, zbarví červeně a jejich krvelačné rány získají na dvojím účinku.  Oronok Torn-heart jich dokázal několik zkrotit pro své účely.  Jsou černě šedí se zelenými ostny, kly a oči zeleně přímo září.

Helboar: 

Helboar lze nalézt pouze v Blasted Lands. Jejich zkaženější odrůdy lze nalézt v Hellfire Peninsula.  Poznáte je podle rudého zbarvení, u nohou černého. Černé ostny i kly se žlutýma očima. viz. obrázek.

Hulking Helboar: 

Druh, který lze nalézt v Hellfire Peninsula. Když je přizabijete, zvětší se a jejich rány získají na dvojím účinku.  Vzhledem téměř schodní s Helboars. 

Shard-Hide Boar: 

Tento jedinečný druh žije v Blade's Edge Mountains.  Vzhledově poměrně vzácní, neb mají modrou pokožku, při pohledu na ně nabádá až říci že křišťálovou. Kly i ostny bílé až šedé, oči jasně smaragdové. 

Starving Helboar: 

Opět druh, který lze nelézt pouze v Hellfire Peninsula.  Téměř bez rozdílu oproti Helboar. 

Nejznámější Helboars: Crystalback, Dreadtusk, Grunter

V síti Wikia

Náhodná Wiki