FANDOM

Duše draka též Duše démona je magický předmět ze světa Warcraftu. Má podobu prostého zlatého disku. Duše démona byla stvořena před 10 000 lety drakem Neltharionem a skřety z jeho krve a stala se tak nezničitelnou.Jedinou věcí, která by jí dokázala zničit byl sám Neltharion.Duše démona se stala schránkou, do které každý z Aspektů odevzdal část své síly.Duše démona měla posloužit k zastavení invaze démonů, ale Neltharion ji v bitvě obrátil vůči drakům a zcela zničil celou modrou letku. Duše démona mohla zcela ovládat všechny draky s vyjímkou Deathwinga.Když se Neltharion dotýkal Duše démona sílil a rostl do nestvůrných rozměrů až začalo jeho tělo pukat, tehdy se zcela změnil, někteří říkají že se v tomto okamžiku stal z Nelthariona Deathwing, jak si později Neltharion začal řikat. Duše byla později Deathwingovi ukradena čarodějem Illidanem, aby posloužila k úplnému otevření portálu, kterým měl projít titán Sargeras vládce a tvůrce Plamenné legie.Duše démona byla dáno do víru v magickém jezeru zvaném Studna Věčnosti, ale nakonec portál uzavřel druid Malfurion.Duše démona byla očarována tak, že se jí Deathwing nemohl dotknout.Po 10 000 letech Duši démona nalezl orkský černokněžník Necros Skullcrusher, a s její pomocí držel v zajetí dračí královnu Alexstrasza a s jejími potomky bojoval proti lidem.Necros také stvořil pomocí duše démona ohnivého golema, který pak dračí královnu hlídal před vetřelci.Rudý dračí mág Korialstrasz lidským jménem Krasus, vyslal čaroděje Rhonina, aby osvobodil Alexstraszu. Mezitím Krasus požádal o pomoc všechny Aspekty, kteří však byli většinou šílení a skrytí před světem. Rhonina unesl v části cesty drak Deathwing a začal ho ovládat svou šupinou ve formě drahokamu umístěného na náhrdelník na krku Rhonina,po mnoha dalších událostech došlo k bitvě mezi trpaslíky, kteří se předtím skrývali před orky v podzemí a orky prchajícími před Deathwingem. Rhonin v bitvě ukradl duši démona Necrosovi a do bitvy přiletěl Deathwing a za ním ostatní Aspekty. Rhonin byl již předtím osvobozen od náhrdelníku se šupinou, kterou však měl stále u sebe, s její pomocí zničil duši démona a navrátil tak sílu zpět drakům a ti nakonec Deathwinga porazili.

V síti Wikia

Náhodná Wiki