FANDOM

Doomguard, nebo jednodušeji prostě Strážce záhuby, je démonická rasa. Téměř všichni spadají pod démonický druh ered'ruin. Jsou součástí Plamenné legie. 

Více: Když si smrtelníci vzpomenou na Plamennou legii, většině se vybaví právě Doomguard. Tito démoni slouží jako kapitáni Plamenné legie - bezpočet světů padl pod jejich skvělém velení. Ač to jsou takto výše postavení démoni, jejich dychtivost po souboji tím neklesá. V každém boji přispějí Doomguardi svými schopnostmi a nejeden nepřítel padne. Jsou považováni za jednu ze silnějších stránek Legie. Jsou však i tací, kteří nejsou zcela nekritičtí a loajální Legii, ale i tací, kteří slouží svým vlastním účelům. Většina démonů na Azerothu, po druhé invazi, jsou právě pod vedením těchto Doomguardů, vládnoucí z míst, jako jsou Jaedenar, Mannoroc Coven a Tainted Scar. 

Pa-1448050007.jpg

Existuje kletba, která pomalu oběť zabijí a po její smrti se z ní vylíhne Doomgaurd - takže v oběti vlastně vyroste.

Hrůzostrašní Doomguardi kdysi sloužili jako osobní doprovod Archimonda. Po jeho porážce byli volní a nyní jsou roztroušeni všude po vesmíru. Mimo to, věří, že Archimonde se ještě někdy vrátí a opět jim bude vládnout. Jak již bylo psáno, jsou vskutku skvělými stratégy. 

Boj: 

Doomguardi se na bitvu většinou dobře připraví a zaměří na největší sílu armády, což jsou většinou čarodějové. Používají širokou škálu kouzel - Shadowburn, Immolate, Śhadow Strike, Unholy Aura, Fire storm - a poté se zaměří na armádu samotnou. Pro destrukci armád využívají Rain of Fire nebo Hellfire, zejména, když mají po boku spojence, kteří jsou imunní vůči ohni - možná, že Doomguardi mají nějakou určitou starost, nebo je to prostě strategie. 

Zejména ledové útoky (kouzla) jsou proti Doomguardům účinné. Jejich další nebezpečnou schopností je dupnutí svým kopytem. Podobně jako u taurenů, většinou omráčí nepřátelé v okolí a proto jej také využívá Doomguard s rozvahou, takže v boji tváří v tvář. Pokud se bitva nevede dle démonových představ, pokouší se teleportovat z boje pryč. Doomguardi používají různé zbraně, téměř vždy očarované. 

Nejznámější Doomguardi:

Ambassador Hellmaw, Akkrilus, Artorius the Doombringer, Lord Azrethoc, Azzinoth, Kathuulon, Kaz'rogal, Kazzak the Supreme, Highlord Kruul, Master of Pain, Omor the Unscarred, Overmaster Grindgarr, Destroyer Zardikar, Khanok the Impassable, Zelemar the Wrathful

Příslušnosti: Plamenná legie

V síti Wikia

Náhodná Wiki