FANDOM

Ak hľadáte oblasť v ktorej sa kráľovstvo Alterac nachádza,prosím pozrite Alterac Mountains. Pre Battleground ktorý sa nachádza v tejto oblasti,prosím pozrite Alterac Valley.

Posledný vládca: Lord Aiden Perenolde

Alterac bol jeden zo siedmych Ľudskýcch Kráľovstiev ktoré sa spojili do aliancie Loarderonu počas Druhej vojny. Bolo položené v kopcoch a horách v krajine známej ako Alterac Mountains. Vládol tu Lord Aiden Perenolde, Alterac bolo najslabšie kráľovstvo Aliancie s pomerne malou zásobou vojakov a surovín.

So strachom o osud svojho kráľovstva v prípade porážky Aliancie, Lord Perenolde kolaboroval s Hordou, ktorej poskytoval za to, že nechajú jeho kráľovstvo na pokoji.Perenolde nastražil pascu na konvoj Vysokých Elfov idúcich cez Tarren Mill,ktorý boli napadnutítrollmi, organizoval roľnícky prevrat v Tyr's Hand na zakrytie svojich dolných aktivít, a pokúsil sa o zavraždenie Uthera Lightbringera, vysadením pirátoch na boj s Rádom Striebornej ruky.

Po odhalení jeho zrady, slávna armáda Stromgardu, vedená Thoras Trollbane, spečatila osud tohto malého kráľovstva. the other nations of the Alliance.

V síti Wikia

Náhodná Wiki